Bedankt!

Op 15 oktober 2018

De uitslag in Lanaken is bekend. De huidige meerderheid van OVLD en SPa/Groen heeft haar meerderheid behouden. We wensen hen dan ook proficiat met hun behaalde resultaat.

N-VA verliest jammer genoeg 1 zetel. Hierdoor blijven we met 3 verkozenen zitten in de gemeenteraad: Johan Pauly, Piet van Berkel en Boris Mechels. Boris is de nieuwkomer in de fractie. We wensen hem alvast veel succes!
Vanaf januari zullen we jammer genoeg afscheid nemen van Karin Thijs en Natascha Pernet. Zij hebben de voorbije jaren hard gewerkt voor de partij en voor de inwoners. U zal zeker nog van hen gaan horen in de komende jaren.

De komende jaren mag u van ons de oppositie verwachten zoals we die altijd gevoerd hebben: met kennis van zaken en onderbouwd met feiten. Constructief als het kan, maar ook scherp als het moet. Er zijn een aantal belangrijk thema's die wij zeker zullen op tafel leggen: de strijd tegen kansarmoede, de huisvesting van onze Lanakense inwoners, de inspraak van onze inwoners,....

De kandidaten en het bestuur danken iedereen voor de steun en de stemmen! We zullen uw vertrouwen niet beschamen. U mag op ons rekenen de komende jaren!